10 Mart 2011 Perşembe

Bitenler...


Bunlarda bitenler.Görüldüğü gibi makyaj malzemelerini bitirmekte pek başarılı sayılmam;)

Gliss Asia Straight Şampuan:Saçlarım dalgalı olduğu için bu düzleştirici şampuan serisini kullanıyorum.aslında düzleştirdiği falan yok ama saçı yumuşacık yapıyor.ben seviyorum.
Versace Red Jeans Parfüm:Yasemin ve vanilya kokularının ağırlıkta olduğu şekerli bir parfüm.Tam yaz kokusu.
Avon Christian Lacroix Rouge Parfüm:Bu parfümü set olarak daha sonra ayrıntılı bir yazı yazacağım.Beyaz ve kara biber kokularının ağırlıkta olduğu bir parfüm.koku harika ama hiç kalıcı değil.bir daha almam.
Avon Blackhead Clearing temizleyici ve maske:Daha önce şu yazımda ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım.Ben bu üründen memnun kaldım.
Gliss Oil Nutritive Şampuan(deneme boyu):Minik şeyler olan zaafıma yenik düşüp aldığım ürünlerden bir tanesidir.Bildiğimiz şampuan.Kokusu harika.
D'olive el ve vücut kremi:Bu da minik ürünlerden bir tanesi:).Daha sonra bu deneme boyu ürünlerle ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum.Bu kremi çok seviyorum en yakın zamanda büyük boyunu alacağım.çok güzel nemlendiriyor.
Belissima Parfüm:Annemin uzun yıllardır kullandığı ve benide alıştırdğı parfüm.kokusu tarif edilemeyecek kadar güzel ve kalıcı.
Avon Superfull maskara:Sevmedim ben bu rimeli.Fırçası bir garip.Rimeli sürdüğünde topak topak yapıyor.
Avon Supershock Maskara:Diğer rimelden nasıl nefret ettiysem bu rimelide o kadar sevdim.Frçası kalın olduğu için dolgunluk veriyor kirpiklere.
Nivea Lip Care Cherry Kiss:Kışın dudaklarım çok çatladığı için bir lip balm kullanmadan yapamıyorum.bu ürünüde seviyorum.tatlı bir pembelik veriyor dudağa.
Alix Avien Perfect Long Lipstick No:11 :Aslında bu ruj bitmiş sayılmaz.Annemin bir rujuydu.Rengi koyu mor olduğu için kullanamıyordu.Bende ruju içinden çıkartıp lip balm ve bir kaç tane daha ruj ekleyerek yepyeni bir ruj yaptım.Bunuda daha sonra ayrıntılı bir şekilde yazarım.

Hiç yorum yok: