28 Temmuz 2011 Perşembe

Geri Geldim :)

Çok uzun bir zamandır yazı yayınlayamıyorum.Son zamanlarda sınavlar, mezuniyet ,tatil falan derken
bloguma hiç vakit ayıramadım.Bloguma neden yazı yazmadığımı merak eden izleyicilerim mail atınca artık geri dönme vaktimın geldiğini anladım.
Öncelikle mezuniyet balomda giydiğim kıyafetimi göstermek istiyorum.
Mezuniyetimin yaklaşık bir ay öncesinden elbise bakmaya başladım.Ama aradığım gibi içime sinen bir elbise bulamadım.Beğendiğim elbiselerin ise ya bedeni kalmamıştı yada arkadaşlarım alışveriş yaptığı mağazadaydı:) Bu yüzden annem ile soluğu Fatih Pazarında aldık. Renk renk ,desen desen kumaşlar içerisinde seçimimizi yaptık , kumaşımızı aldık.Sonra en büyük sorun olan model bulmaya geldi sıra.Ne model yapsak diye düşünürken tesadüfen bu modeli bulduk.Annemin terziliği ve kumaşın güzelliği birleşince ortaya böyle bir elbise çıktı.



Elbisemi mavi lens,mavi makyaj ve lacivert-mavi ayakkabım ile tamamladım :) Ve gecenin sonunda dökülen gözyaşları ile mezuniyetim hayatımdaki tatlı bir anı olarak kaldı.

Bu yazıyı yazarken blogumu özlediğimi farkettim.Artık blogumda bol bol yazı yayınlayacağımdan emin olabilirsiniz ;)

1 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Elbisen çok tatlı, rengine bayıldım :)

Ben de bloguma beklerim ;)

http://lunaparkqueen.blogspot.com